مقابله با کمر درد در PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درد پشت یک شکایت شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است. کمر درد زمانی رخ میدهد که کیست های کلیه در برابر دیگر اعضای بدن گسترش و مطبوعات. چه کاری می تواند بیماران انجام برای از بین بردن درد کمر در PKD؟

دیالیز ممکن است درمان های رایج برای از بین بردن برخی از علائم دردناک ترین بیماران. تسکین درد با از بین بردن مواد سمی از بدن و کنترل توسعه از وضعیت بیماری.

جراحی اعمال شده است به حذف کیست های کلیوی در کلیه است، اما تنها در خارج از کلیه دسترس می توانید کیست در کلیه را حذف کنید. بیماران همچنین در معرض خطر از قرارداد عفونت های مختلف در طول یا بعد از عمل جراحی داشته باشد.

پیوند کلیه یک روش که مکان کلیه جدید را جایگزین کلیه بیمار است. نگاهی به اثرات پایان دادن به علائم درد به سرعت. اما پیوند کلیه است درمانی برای درد کمر در PKD نیست. PKD است از بیماری های مربوط به ژن، همیشه احتمال وجود دارد که کلیه اهدا کننده می کند بافتهای بدن مطابقت ندارد وجود دارد.

طب سنتی چینی شده است در درمان بیماری های کلیوی را برای سالهای زیادی استفاده می شود. کارشناسان کلیه در اینجا نوآوری بر اساس طب سنتی چینی ساخته شده است. نوآوری هستند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و "چهار به علاوه هفت" درمان. علاوه بر این، کارشناسان در اینجا طرح درمان کلیه های خاص در برنامه های خارجی و وضعیت بیماری از بیماران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح درمان، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال.

از یک طرف، درمان طبیعی ممکن است از انتشار مواد فعال در سلولهای اپیتلیال لوله آسیب دیده جلوگیری، در نتیجه توقف رشد کیست. علاوه بر این، گیاهان چینی در درمان های طبیعی می تواند نفوذ پذیری از سطح کیست را افزایش می دهد به افزایش ترشح کیست مایعات.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1899.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: